مردم از ویژگی ها و فواید آن سوء تفاهم می کنند. منظورم این نیست که نمی دانید چیست. همه می دانند چه ویژگی و فوایدی دارد. در اصل ، این ویژگی ها ویژگی هایی هستند که به ویژگی های محصول شما مربوط می شوند در حالی که مزایا آنچه را که برای مشتریان یا مشتریان بالقوه شما انجام می دهد ، توضیح می دهند.بیشتر مربیان بازاریابی مستقیم به شما خواهند گفت “ویژگی ها را فراموش کرده و روی مزایا تمرکز کنید.” “این ویژگی ها به ما می گویند و مزایا را می فروشیم.” اما این عبارات کاملاً دقیق نیستند زیرا برای موفقیت در تجارت در بازاریابی آنلاین باید واقعاً بتوانید این دو را با هم مخلوط کنید.هنگامی که شما فقط از مزایای آن بهره مند می شوید ، واقعاً هیچ منحصر به فردی وجود ندارد که می تواند از آن ناشی شود. برای هر آنچه شما می دانید ، همه افراد در این زمینه به احتمال زیاد فشار بر وفاداری مشتری به همان مزیت را دارند. اغلب مزیت در جایی است که منحصر به فرد بودن آن را به دست می آوریم. بنابراین در حال حاضر طیف وجود دارد. شما نه تنها مزایا را انجام می دهید. اگر می خواهید…

تاریخ انتشار مطلب : می 24, 2020

مشاهده مطلب در کانال