به نظر می رسد بسیاری از افراد از تفاوت بین بازاریابی گروهی و بازاریابی تخصصی احساس ناراحتی می کنند. شاید به این دلیل که حتی بزرگترین بازارهای انبوه نیز محل فروش هستند. به عنوان مثال ، چیزی مانند شیر بازار بزرگی است اما همه آن را نمی نوشند. در بازار شیر ، سوله هایی مانند کم چربی ، سویا و بسیاری دیگر وجود دارد. بنابراین ، pun در نظر گرفته نشده است ، این در واقع طعم سریع تفاوت بازارهای جمعی و طاقچه را به شما می دهد.تفاوت اصلی این دو در اندازه بازار بالقوه است.هیچ تعریف معتبری از بازار عظیمی که با آن روبرو هستم وجود ندارد هرچند که اولین توصیف ممکن است یک بازار بزرگ باشد که می توانست چیزی باشد که می توانست در تلویزیون نخستین بار تبلیغ کند وقتی تنها چند کانال وجود داشت. تعداد افرادی که پیشنهادات را مشاهده می کنند – و به این ترتیب اندازه بلیط قیمت – به حدی بود که تنها بزرگترین مارک های با گسترده ترین جذابیت قادر به خرید آگهی های برتر بودند.در عوض ، با فناوری امروزی که کانال های تلویزیونی از گروه های کوچک (تخصصی) که حتی 20 سال پیش نمایش های خاص خود را نیز نداشته…

تاریخ انتشار مطلب : می 25, 2020

مشاهده مطلب در کانال