PPC ، PPV ، CPV ، CPA و PPA روشهای مختلف تبلیغاتی هستند که در بازاریابی اینترنتی مورد استفاده قرار می گیرند. این برای هدایت وب سایت های ترافیک ، صفحات فرود یا هر پلت فرم آنلاین که می تواند برای اهداف تجاری استفاده شود ، استفاده می شود.قبل از شروع اختلافات ، خوب است که تعاریف آنها را بدانید. دانستن اینکه به چه معنی است و ویژگی های آن به وضوح نشانگر تفاوت های اصلی بین آنها خواهد بود. در اینجا میانبرهای کامل آورده شده است:برای هر کلیک پرداخت کنید – برای هر کلیک پرداخت کنید
PPV – پرداخت در هر بازدید
هزینه در هر بازدید – هزینه در هر بازدید
CPA – هزینه عمل
PPA – پرداخت در هر عملبا نگاهی به واژگان اختصاری ، شرط می بندم که یک فرد عادی بین آنها تمایز قایل شود. به هر حال ، اجازه دهید برویم.برای هر کلیک پرداخت کنید – برای هر کلیک پرداخت کنید
1. این روشی است که در آن تبلیغاتی که در وب سایت های مختلف یا سیستم عامل های مختلف در اینترنت قرار می گیرند ، فقط وقتی شخصی روی تبلیغ کلیک می کند ، شارژ می شود.
2. اگر شخصی آگهی را دید و…
تاریخ انتشار مطلب : می 25, 2020