همه می خواهند که آرم شرکت خود بهترین باشد ، اما این چقدر خوب است؟ چگونه یک شعار خوب تعریف کنیم؟ آیا شما مجبور هستید که یک رنگ آمیز عالی باشید یا یک قطعه هنری؟ آیا طراحی ساده می تواند به عنوان یک آرم خوب عمل کند؟ ما اغلب در یک معضل هستیم.حال برای تعریف یک طراحی آرم خوب ، ابتدا باید هدف از داشتن یک آرم را درک کنیم. آرم شرکت یکی از مهمترین عناصر برند شرکت شما است. این باید در ایجاد هویت شرکتی شما مفید باشد و در نشان دادن موقعیت شرکت شما موفق باشد. بینندگان باید با آرم شما ایده ای از رفتار ، شخصیت یا ارزش های اصلی شرکت شما داشته باشند. عملکرد آرم به همین جا ختم نمی شود ، من هنوز مهمترین شغل را برای آرم شرکت ذکر نکرده ام. آرم شما باید بتواند برای مشتریان موجود و بالقوه شما تأثیر مثبت ، نیرومندی و طولانی مدت بگذارد. لحظه ای که یک شخص آرم شما را تماشا می کند ، حتی اگر بخشی از آن باشد ، باید درباره شرکت شما فکر کند.فقط به تمام شعارهای جالب توجه همیشه فکر کنید ، مک دونالد ، آی بی ام ، نایک – لحظه ای…
تاریخ انتشار مطلب : می 25, 2020