بازار طاقچه های پنهان یک بخش متمرکز و هدفمند از گروه است ، جایی که زیست شناسان از اصطلاح قد و قامت (طاقچه یا طاقچه) برای توصیف نوع تفکیک و استفاده از منابع در محیط خود استفاده کرده اند. بازاریابی تخصصی راهی برای یافتن و خدمت به بازارها و ایجاد محصولات یا خدمات برای آنها است. بازار طاقچه ممکن است به عنوان یک گروه خاص و خاص از مشتریان بالقوه دیده شود. پروژه های تخصصی بازار ممکن است سودآور شوند اما از نظر ماهیت آنها در مقایسه با بازار عادی اندک هستند. بازار تخصصی با محصولات و خدماتی سروکار دارد که توسط بازار معمولی برآورده نمی شود.گاهی اوقات بازارهای طاقچه توسط شرکتهای بزرگ نادیده گرفته می شوند زیرا فکر می کنند سود بالقوه اندک است. با این حال ، پیدا کردن یک طاقچه پنهان آسان تر از انجام کار است. بیشتر بازاریابان طاقچه دارای وب سایت های طاقچه های بسیاری هستند که به طور همزمان کار می کنند ، زیرا این بازارها بسیار کوچکتر هستند. این فرصتی برای شرکت های کوچک ایجاد سود بزرگ می کند. بازاریاب های تخصصی غالباً برای حفظ سود ، به وفاداری متکی هستند. طبق تعریف ، شرکتی که از بازار طاقچه استفاده می کند ،…

تاریخ انتشار مطلب : می 25, 2020

مشاهده مطلب در کانال