از همه بازاریابان دعوت کنید! آماده شوید تا اختلال ایجاد کنید (بله ، این یکی از آنهاست) دستگاه گوارش شما را با کلیه بازاریابی که باعث می شود شما دچار مکث شوید. این اصطلاحات بازاریابی ذهن های خلاق را در همه جا آلوده می کند – و ممکن است شواهد علمی وجود داشته باشند که این عبارات مزاحم را با احساسات شدید نسل هزاره “من یک کار اداری نمی خواهم” پیوند دهند. مطمئناً ممکن است. با این حال ، برای هر کس دیگری ، می توانیم معامله کنیم؟به عنوان همکاران بازاریابی و متخصصان خلاق ، بیایید این عبارات آزار دهنده را بازنشسته کنیم (یا خاموش کنیم) تا همه ما بتوانیم پس از این “سر و صدایی” که صنعت ما را مختل می کند ، تکامل پیدا کنیم. حواست به منه؟!1. خاموشیاول ، بگذارید واضح باشیم. “عدم تعادل” واقعاً یک اصطلاح تجاری است. وضعیت بازاری را توصیف می کند که با فروپاشی بازار فعلی رخ می دهد و یک بازار جدید ظاهر می شود. در واقع ، بسیار شبیه به “نوآوری مخرب” است که وقتی بازار جدید به طور کامل پرداخت می شود ، اتفاق می افتد. Uber بسته به نوع نگاه شما می تواند یک مثال عالی از هر دو…

تاریخ انتشار مطلب : می 26, 2020

مشاهده مطلب در کانال