وقتی برای اولین بار در بازاریابی اینترنتی شروع می کنید ، یکی از دشوارترین کارهایی که می توانید انجام دهید تعریف بازار طاقچه ای است که هدف شما قرار می گیرد.من می دانم که وقتی من برای اولین بار کار را شروع کردم ، از اینکه نمی دانم کدام منطقه را برای هدف بمباران شدن توسط بسیاری از بازارهای مختلف طاقچه که اطرافم سرم در مورد احتمال انتخاب فقط یک یا دو است ، تغییر می کنم.با توجه به این موضوع ، من قصد دارم نگاهی به برخی از انواع مختلف بازارهای طاقچه ها که در دسترس شماست و همچنین موارد دیگری که باید در نظر داشته باشید ، با این هدف که کمی نور بر روی موضوع ببندید و امیدوارم در نتیجه باعث شود کل روند انتخاب بازار طاقچه ها برای شما کمی ساده تر شود.1. بازارهای سنتی طاقچه ها را تجربه کنیدبازارهای سنتی طاقچه ها به سه دسته اصلی تقسیم می شوندسلامتی و تندرستیثروت بساز• سبک زندگیهر یک از این بازارها خیلی طولانی تر از اینترنت وجود دارد و همیشه مورد نیاز خواهد بود. در حقیقت ، این بازارها از قبل از شروع بازاریابی خودشان وجود داشته است.به عنوان مثال ، مردم همیشه به دنبال بهبود سلامتی خود…
تاریخ انتشار مطلب : می 26, 2020