به تازگی ، من به دلیل ارتباط آن با بازاریابی آنلاین و خدماتی که بازرگانان و شرکتها از آژانسهای خدمات بازاریابی دیجیتال خریداری می کنند ، بسیار به فکر چشم انداز در حال تغییر بوده ام.به تازگی ، بسیاری از شما ممکن است اخبار مربوط به تعدادی از شرکتهایی که دلارهای تبلیغاتی را از YouTube بیرون کشیده اند ، به خاطر بیاورید ، تعدادی از سازندگان برجسته YouTube را از درآمد پایین ناراضی می کنند – و من مطمئن هستم که Google و YouTube نیز از این وضعیت ناراضی هستند.سپس خواندم جایی که Proctor & Gamble ، یک سرمایه گذار بزرگ در بازاریابی دیجیتال در سراسر جهان ، به دلیل تبلیغات ناکارآمد در اینترنت ، بیش از 140 میلیون دلار در تبلیغات دیجیتال کاهش داده است. چرا آنها گفتند که این تبلیغات بی اثر بوده است؟ دو دلیل مهم ذکر شده این است که بسیاری از تبلیغات آنها با محتوای با کیفیت رد شده به پایان رسید ، به این معنی که YouTube قادر به تمایز کانال هایی نبود که سایت های مناسبی برای قرار دادن این تبلیغات باشند و شرکت هایی که نام و تبلیغات خود را در رابطه با محتوا به دست می آورند نمی خواستند در ارتباط…
تاریخ انتشار مطلب : می 27, 2020