صحنه بازاریابی آنلاین طی سه سال گذشته اندکی تغییر کرده است و خود را در 12 ماه گذشته بیشتر تعریف کرده است. با افزایش Google 4 میلیارد دلار در سهام جدید سهام در سال 2005 ، شاهد تغییرات بیشتری در طی سه سال آینده خواهیم بود. متأسفانه ، من می ترسم که مشاغل کوچک در این فرایند سرد نادیده گرفته شوند. شاید بهترین نشانه این باشد که مشاغل کوچک قبلاً در سرماخوردگی قرار گرفته اند.این نوشتار قطعاً به گونه ای طراحی نشده است که راه حلی برای مشکل رو به رشد ارائه دهد. علاوه بر این ، برای افزایش آگاهی و تأیید مشکلی که مشاغل کوچک در وب با آن روبرو هستند ، نوشته شده است. مطمئناً ، مشاغل کوچک از تلاش خود برای ارائه اطلاعات باکیفیت برای افرادی که در وب جستجو می کنند ، هیچ همدلی از موتورهای اصلی جستجو ندارند.بیایید چگونگی ایجاد موقعیت را مرور کنیم. باید فرض کنیم که یک شرکت کوچک منابع مالی لازم برای یک تبلیغات مناسب اینترنتی (هرچند که ارزان تر از تبلیغات آفلاین) ندارد و آنها نیروی انسانی ندارند که زمان خود را برای روشهای ارزان قیمت بازاریابی کنار بگذارند. بله ، من بین تبلیغات و بازاریابی تفاوت قائل شدم.بازاریابی فرایندی یا…

تاریخ انتشار مطلب : می 27, 2020

مشاهده مطلب در کانال