اینترنت امکان بازاریابی مشاغل دیگر را آسان کرده است. شما خدمات سئو حرفه ای دارید ، برای ارتقاء رتبه خود در Google و سایر موتورهای جستجو. سپس شما انواع شبکه های اجتماعی را دارید تا دستکاری کنید. برخی از مارک ها نمی دانند که کدام سایت های شبکه های اجتماعی مناسب برای تجارت خود هستند. موردی که معمولاً توسط شرکت های B2B کم ارزش است فیس بوک است.فیس بوک یک پلتفرم جدید تجاری نیست – دارای تعدادی ویژگی و قابلیت است که می تواند در استراتژی بازاریابی شما کمک کند. شماره فیسبوک را برای هر مارک جدی در رابطه با نرخ تبدیل آنها ضروری می کند.براساس گزارش بازاریابی رسانه های اجتماعی 2015 ، که بیش از 3700 بازاریاب را در بر گرفته است ، بیشتر مارک ها بر ایجاد قدرت خود و ایجاد پیشروهای جدید متمرکز شده اند. دو سیستم عامل اصلی مورد استفاده عبارتند از فیس بوک و لینکدین.مطمئناً ممکن است فیس بوک برای برخی از شرکت های طاقچه مناسب نباشد ، اما دلایل مختلفی وجود دارد که شرکت ها به طور کلی باید در مورد فیس بوک فکر کنند.داده های اولیه که ارائه می دهیدفیس بوک مانند هر سیستم عامل دیگر ، هوش تبلیغاتی را ارائه می دهد.…
تاریخ انتشار مطلب : می 28, 2020