زندگی تابع قوانین ، اصول یا نظریه ها است. از این رو نتیجه می گیرد که اگر واقعاً بخواهید موفق شوید ، باید هر کاری که در زندگی انجام می دهید طبق قوانین مربوطه ، تثبیت شده و طبیعی انجام شود.در بازاریابی اینترنتی ، درست مانند هر تجارت دیگری ، نظریه ها بسیار زیاد است. اولین تئوری در این زمینه ، تئوری سرعت نامیده می شود. این تئوری بیان می کند که شما باید در نظر داشته باشید که چه میزان محصول یا خدمات شما در مقایسه با رقبای خود سریعاً تولید یا ارائه می شود. این نظریه در مدیریت توسعه نرم افزار بسیار مهم است. اغلب انتظار می رود نرم افزار به سرعت اجرا شود.در حقیقت ، اگر تحویل کالا و خدمات شما سریعتر از رقبا در همان مکان باشد ، مردم محصولات و خدمات شما را نسبت به رقبا ترجیح می دهند. بنابراین ، در صورت لزوم ، هنگامی که خود را در هر زمینه ای از بازاریابی اینترنتی درگیر می کنید ، باید نظریه سرعت را در نظر بگیرید.نظریه دوم به عنوان تئوری هزینه شناخته می شود. عزیز بازاریاب اینترنتی ، مقرون به صرفه بودن محصول یا خدمات شما یک عامل تعیین کننده بسیار مهم در دانشکده…

تاریخ انتشار مطلب : می 28, 2020

مشاهده مطلب در کانال