مسیحی شروع به فکر کردن در مورد بازاریابی اینترنتی می کند و می خواهد به بازار اینترنتی مسیحیان بازاریابی کند. وی پس از تحقیقات گسترده ، دریافت که بازار اینترنت مسیحی با برنامه های چند سطحی ، ثروت سریع ، استعداد ، نمودارهای پونزی و مرورگرها اشباع شده است. مسیحی یا شرکت می کند که در یکی از طرح های فوق الذکر شرکت کند ، و با این عقیده که این همان چیزی است که مسیحیان به دنبال آن هستند ، یا تصمیم می گیرد که مسیحیان حاضر نیستند برای محتوای کیفیت یا خدمات آنلاین بپردازند.متأسفانه ، مسیحیان در هر دو مورد اشتباه است. مسیحیان می خواهند برای مطالب و خدمات خوب به صورت آنلاین بپردازند ، اما متأسفانه خدمات مسیحی بسیار کمی به صورت آنلاین وجود دارد. چرا؟ زیرا بازاریابان ، مسیحی و سکولار ، تصور می کردند که مسیحیان هزینه محصولات را به صورت آنلاین پرداخت نمی کنند ، زیرا آنها حاضر نیستند پول آنلاین را خرج کنند. مشکل این است. در حالی که بسیاری از مسیحیان ، در سالهای اولیه اینترنت ، ممکن است تمایلی به خرج کردن آنلاین نداشته باشند ، با ظهور فیلترهای بهتر اینترنت و برنامه های غربالگری ، مسیحیان بیشتری در حال گذراندن…
تاریخ انتشار مطلب : می 28, 2020