وقتی صحبت از بازاریابی آنلاین می شود ، همه شروع به فکر کردن می کنند که می دانند چگونه این کار را انجام دهند. اما حقیقت این است که بازاریابی آنلاین تفاوت چندانی با سایر انواع بازاریابی ندارد. ابزار متفاوت است ، اما راهی که واقعاً پیش می روید نیست.شما هنوز هم باید درک کنید که مخاطبان شما چه کسی هستند ، محصول یا خدمات شما چیست و می دانید چگونه به مخاطبان خود توضیح دهید که چرا این مشکلات آنها را حل می کند و چرا شما آنها هستید که ارائه می دهید.خطاهای زیر می تواند منجر به ایجاد مشکل در کار بیشتر شود.1. عدم رعایت یک علامت تجاریسعی نکنید مارک خود را برای هر شبکه اجتماعی از نو بسازید. با یک تغییر جزئی در هر پلتفرم و ویژگی های مربوط به هر شبکه ، همان علامت تجاری را حفظ کنید. شما می خواهید مشتریان بدون توجه به جایی که با شما تماس می گیرند بدانند که شما چه کسی هستید.2. عدم تماشای رقابت شماشما نمی خواهید رقابت خود را کپی کنید ، اما تماشای آنها به شما کمک می کند یک قدم جلوتر بمانید. از نوع محصولات و / یا خدماتی که رقبا ارائه می دهند آگاه باشید…

تاریخ انتشار مطلب : می 31, 2020

مشاهده مطلب در کانال