جمع آوری داده های صنعت در هر صنعت مهم است. این اطلاعات هدایتی را که شرکت برای اطمینان از اینکه محصولات خود قادر به پاسخگویی به نیازهای مشتریان در آینده باشند ، تشریح می کند. چگونه این داده ها جمع آوری و استفاده می شود؟شرکت ها بطور سنتی از راه های دیگر برای به دست آوردن این اطلاعات از شرکت های پستی ، نظرسنجی تلفنی و شرکت های مشاوره خارجی استفاده می کنند. با این حال ، طی ده سال گذشته ، تحقیقات بازار از منابع اینترنتی شروع به ظهور کرده است.مانند هر چیز دیگر ، استفاده از اینترنت برای اهداف تحقیق در بازار مزایا و مضراتی دارد.برخی از نتایج مثبت عبارتند از: اینترنت زمان حرفه ای را برای جمع آوری مستقل اطلاعات صرفه جویی می کند. نمونه ها شامل سرعت واکنش سریعتر در بازارهای بین المللی است. بیش از هر زمان دیگر ، این عمل توپی های میانی را از بین برده و امکان دسترسی فوری به مخاطبان گسترده را با هزینه ای بسیار کم دارد.علاوه بر این ، برخی از مزایای اضافی تحقیقات بازار آنلاین شامل پرسشنامه های آنلاین است که یک آیتم در زمان واقعی را ارائه می دهند ، و به محققان این امکان را می…

تاریخ انتشار مطلب : می 31, 2020

مشاهده مطلب در کانال