بر خلاف صاحبان مشاغل بزرگ ، صاحبان مشاغل کوچک مسئولیت هر جنبه ای از مشاغل خود را شامل می شوند – استخدام ، بازاریابی ، امور مالی ، حساب ها ، مدیریت کارمندان ، مدیریت فروشندگان و غیره. اما ما در اینجا فقط بر کتابهایی متمرکز شده ایم که می توانند در کسب دانش و مهارت های بازاریابی به شما کمک کنند. در اینجا 10 کتاب برتر در مورد بازاریابی آورده شده است که فکر می کنیم برای صاحبان جدید و مستقر در مشاغل کوچک مفید است.کتاب شماره 1: قوانین جدید برای بازاریابی و روابط عمومی – دیوید مرمن اسکاتدر یک سناریوی بازاریابی جدید ، روش هایی مانند کپی آگهی و غیره نتایج کسب و کار شما را به دست نمی آورند. با گسترش تلفن های هوشمند و سایر دستگاه ها و گسترش اینترنت ، روش های جدید ، قوانین و غیره بازاریابی تکامل یافته است. این کتاب در مورد اهمیت و مزایای استفاده از چنین فناوری هایی بحث کرده است.دیوید ام اسکات نمونه های جدیدی از موفقیت صنایع و شرکت های مختلف در سراسر جهان ارائه می دهد. ابزارها و فن آوری های جدیدی را نشان می دهد که بازاریابان باید برای ارتباط مستقیم با خریداران خود – توییتر…
تاریخ انتشار مطلب : ژوئن 1, 2020