ذکرهای اجتماعی از سال 2010 ، هنگامی که دنی سالیوان از موتور جستجوی لند اولین بار در وبلاگ خود نوشت ، مورد توجه قرار گرفته است. اندکی پس از آن ، استیو کاتس در ویدئویی تأیید کرد که گوگل در حال بررسی این سیگنال ها است.این نباید باعث شگفتی شود. نشانک های اجتماعی ، مانند بک لینک ها ، رأی موثق و مطمئن برای یک صفحه یا منبع خاص ارائه می دهند. بعید است که نشانک های اجتماعی از اهمیت بک گراند فراتر رفته باشند ، اما یک چیز واضح است: نادیده گرفتن آنها دیگر امن نیست.برخی از ذکرهای اجتماعی به ویژه وجود دارد که باید مراقب آنها باشید: فیس بوک صفحات و گروه های شما را دوست دارد ، دنبال کنندگان توییتر مرتبط با مارک شما ، توییت هایی که به مارک شما ، حلقه های Google+ و 1+ ها اشاره می کنند.با ظهور شبکه های اجتماعی اینها به مرور زمان تغییر می کنند ، اما به طور معمول ، شما در همه سایت های مهم اجتماعی حضور قدرتمند می خواهید.درباره این واقعیت گفته شده است که رسانه های اجتماعی از ویژگی “nofollow” استفاده می کنند ، اما گوگل هنوز هم هنگام پیگیری وضعیت اجتماعی ، آن را محاسبه…
تاریخ انتشار مطلب : ژوئن 2, 2020