با هیجان و هیجان زیاد توییتر ، تصمیم گرفتم نمونه های مشخصی از موفقیت رسانه های اجتماعی در انتشار کتاب ها را پیدا کنم. من با ناشران مختلفی آشنا شده ام تا بدانم که چگونه آنها از به اشتراک گذاری در توییتر سود برده اند.توییتر به سرمایه گذاری زمان و منابع نیاز دارد ، بنابراین اولین و بارزترین سوال این است که آیا این کار می کند؟ آیا کتاب می فروشید؟ مایکل تیکنز ، مدیر تبلیغات کتاب های Algonquin Books ، گفت: “بله ، قطعاً.” من هم قبول دارم در FSB ، ما آزمایش هایی را انجام می دهیم تا درباره تأثیر چتر توییتر بر فروش و تصویر غیرقابل انکار قضاوت کنیم: توییتر منجر به فروش (بیشتر در مورد آن در ماه آینده).کتاب های Algonquinbooks در مقاله اخیر هافینگتون پست منتشر شده اند 12 بهترین ناشر توییتر. ناشر دیگر این فهرست آلفرد آ. ناپف ، و من از مری باکلی و پاملا کورتلند سؤال کردم که آیا آنها احساس می کنند که تلاش هایشان برای مدیریت فیدهای توییتر در حال فروش کتاب است. آنها همچنین گفتند بله. دوتایی پویا کمی بیش از یک سال پیش برای Knopf (aaknopf) توییت کرد. اگرچه آنها به این نقش واگذار نشده اند ، اما…

تاریخ انتشار مطلب : ژوئن 2, 2020

مشاهده مطلب در کانال