ظهور و ظهور بازاریابی تأثیرگذاراگر این مطلب را می خوانید ، به احتمال زیاد از قدرت تأثیرگذاری در بازاریابی آگاه هستید. در طی چند سال گذشته ، با استفاده روزافزون از رسانه های اجتماعی و تلفن های هوشمند ، نسخه مدرن و مقیاس پذیر کلمه دهان بیش از پیش امکان پذیر شده است. در بسیاری از موارد ، مارک ها وفاداری مشتری را بسیار بیشتر توسعه می دهند – و بازگرداندن آگهی بسیار بهتر از طریق قالب های تبلیغاتی سنتی و کمتر شخصی مانند تلویزیون ، پرداخت هر کلیک و رادیو انجام می شود. و مارک ها را انتخاب می کنند. طبق گزارش VICE ، صنعت بازاریابی تأثیرگذار از سال 2016 تا 2019 تقریباً چهار برابر شده است و هم اکنون 6.6 میلیارد دلار تخمین زده می شود ، با این وجود برخی از محبوب ترین تأثیر گذاران جهان برای یک درگیری واحد به 200 هزار دلار رسیده اند. این بعضی است عالی پول نقد اما آیا پول نقد بهترین کاتالیزور است؟ اکنون احتمالاً تأثیر بزرگ مگا شما به همان اندازه پیروان خواهد بود که هزینه های آبیاری چشم را دریافت کنند. و نمونه رایگان برای هر محصول ، خدمات یا تجربه ای که از آنها خواسته می شود تبلیغ…

تاریخ انتشار مطلب : ژوئن 2, 2020

مشاهده مطلب در کانال