من همیشه در تلاش برای بهبود شرکت بازاریابی اینترنتی خود هستم. با این حال ، من در مورد آنچه که باید برای بهبود رابطه خود با مشتری هایم روی آن تمرکز کنم ، گیج می شوم. این برای من مهم است زیرا می خواهم شغل من به رشد خود ادامه دهد. آیا این مانند شما به نظر می رسد؟ اگر چنین است ، ادامه مطلب را بخوانید تا دریابید که چه کاری می توانید انجام دهید.1. خط ارتباط با مشتریان خود را باز نگه دارید. آنها را در هر شرایطی که فکر می کنند به علاقه شما به محصولاتی که می فروشید یا خدمات بازاریابی آنلاین ارائه می دهید ، احساس راحتی کنید. این نحوه دریافت بازخورد سازنده از مشتریان است.۲- روشهای مختلفی داشته باشید تا مشتریان بتوانند یادداشت بگذارند. برای این منظور نامه الکترونیکی را دقیقاً آماده کنید ، و برای این منظور یک خط تلفن خاص دارید و حتی پیامهای متنی را به عنوان راهی برای ترک نظرات ارائه می دهید.3. از نگاه مشتریان به تجارت خود نگاه کنید. شما می توانید با شرکت خود تماس بگیرید و دریابید که چه نوع خدمتی را دریافت می کنید. با این حال ، افرادی هستند که می توانید به طور…

تاریخ انتشار مطلب : ژوئن 2, 2020

مشاهده مطلب در کانال