بررسی اجمالیسلیم یعقوب ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت PitchBoard ، مدت طولانی در تقاطع بازاریابی و فناوری زندگی کرده است. از مشاغل اصلی وی در اواسط قرن بیستم به عنوان یک پژوهشگر و بهینه ساز رسانه های اجتماعی تا زمان حضورش در سایر آژانس های بازاریابی قبل از شروع کار خود ، به نظر می رسد که حرفه جیکوب پس از یک مسیر کلی رو به بالا و رو به رشد در یک مسیر بسیار خاص قرار دارد. هرچند یک تغییر جزئی وجود دارد که فنی تر از بازاریابی بوده و به نظر می رسد بسیار دور از پیشینه نمایندگی وی باشد. در طی یک سال بین 2016 و 2017 ، جیکوب با NeoReach مشورت کرد و تلاش برای طراحی مجدد این سکو را انجام داد. این به وضوح باعث شد که ذهن او روی پتانسیل آژانس خودش کار کند – تقریباً یک سال پس از اتمام کار با NeoReach ، Pitchboard راه اندازی شد.Pitchboard با NeoReach رقابت نمی کند. به عنوان یک بازار ، تمرکز آن بر اجرای سریع و گسترده تبلیغات است. ویژگی های عملکردی که بسیاری از رقبا از آن استفاده می کنند ، وجود دارد و نه شناسایی و مدیریت مدیریت رابطه ای وجود ندارد…
تاریخ انتشار مطلب : ژوئن 3, 2020