من به عنوان رئیس انجمن بازاریابی اطلاعات ، من تماس تلفنی آموزش ماهانه به بازاریابان اطلاعاتی که دارای سؤال هستند و سعی در راه اندازی تجارت تخصصی خود را دارم ، میزبانم. در اینجا سوالی از تد در کالیفرنیا در مورد آزمایش اطلاعات بازاریابی با استفاده از اینترنت وجود دارد. از آنجا که این یک سؤال متداول است ، تصمیم گرفتم مقاله ای را در مورد این چالش تهیه کنم تا به شما کمک کنم.شما می توانید یک محصول عالی بسازید ، اما درصورتی که افراد زیادی برای خرید آن آماده نیستند ، بی فایده است. چگونه می توانید افرادی را که علاقه مند به محصول شما هستند ، تعیین کنید که در واقع بتوانید تبلیغات و بازاریابی را شروع کنید؟ توصیه می کنم وقت خود را صرف خواندن کتاب “راهنمای نهایی Google AdWords” از پری مارشال و برایان تاد کنید. گام به گام از طریق این کتاب بروید و پرسشنامه ای ایجاد کنید که از محصول یا تجارت خود سوال کند “بزرگترین سؤال شما چیست …” سپس در Google AdWords سرمایه گذاری کنید و دو تبلیغ را در برابر یکدیگر تست کنید تا ببینید کدام یک بیشترین بازدید را ایجاد کرده است.میزان کلیک شما به تبلیغ شما مشخص می…
تاریخ انتشار مطلب : ژوئن 3, 2020