یک برنامه وابسته نوعی کمپین بازاریابی دیجیتال است که از اواسط دهه 2000 میلادی در فیلیپین آغاز شد وقتی گسترش اینترنت در اوج خود در این کشور بود. طبق اطلاعات internetlivestats.com ، در سال 2002 ، تقریباً 3.5 میلیون کاربر اینترنت در فیلیپین وجود داشتند که رشد آن 75٪ براساس سال گذشته است. قابل توجه است که در سال 2010 ، در حال حاضر 23.3 میلیون کاربر اینترنت در کشور وجود داشته است در حالی که ضریب نفوذ اینترنت 25٪ بود.تبلیغات در اینترنتقبل از راه اندازی ، تبلیغات آنلاین در دسترس بود. شرکت ها با وب سایت هایی همکاری می کنند که می توانند مخاطبی را جذب کنند که کاملاً متناسب با بازار هدف آنها باشد. این شرکت با هزینه ای معادل 2000 تا 20،000 پزو ، می تواند محصولات و خدمات خود را از طریق تبلیغات بنر ، تنظیمات قرار گرفتن در معرض اجزای متن و یک سیستم چرخش تبلیغ بنر ، در وب سایت تبلیغ کند.بازاریابی وابستهبا معرفی Google و AdWords توسط Google به مخاطبان جهانی ، به ناشران وب وبلاگ نویسان این کشور فرصت های بهتری برای کسب درآمد آنلاین داده شده است. راه اندازی این محصولات مبتنی بر وب نیز مقدمه ای برای الگوی تبلیغاتی جدید…

تاریخ انتشار مطلب : ژوئن 5, 2020

مشاهده مطلب در کانال