بازاریابی وابسته به طور خلاصه
بازاریابی کمیسیون نوعی تبلیغات مبتنی بر عملکرد است. در ضمن خرید تبلیغات سنتی – با فرض اینکه در یک مجله – تبلیغ کننده برای قرار دادن پیام خود و قمار بازی هایی که از آنها بدست می آید پیش پرداخت می کند ، همراه با تبلیغات مبتنی بر عملکرد ، تبلیغ کننده هیچ هزینه پیش فرض برای این مکان نمی پردازد. در عوض ، آنها هرکدام که یک اقدام خاص انجام می شود ، هزینه ای را پرداخت می کنند – کالایی را خریداری کرده و برای سرویس ثبت نام کنید. بازاریابی وابسته ناشران و بازرگانان محتوا را که در مراکز بازاریابی مرتبط با آن کار می کنند ، پیوند می دهد ، اغلب از طریق یک شبکه وابسته.“پیرو” چیست؟
“Affiliate” فقط یک نام فانتزی برای هر کسی است که محتوا را ارسال می کند. شرکت های وابسته می توانند انواع مختلفی از سیستم عامل ها – یک سایت رسانه های اجتماعی ، یک وبلاگ ، یک خبرنامه ایمیل – در واقع هر چیزی داشته باشند. دنبال کننده برای هدایت ترافیک به سایت خود ، مطالب قانع کننده ایجاد می کند. آنها تبلیغات مرتبط را در سایت خود یا مستقیم یا در کنار محتوا درج…
تاریخ انتشار مطلب : ژوئن 5, 2020