بله ، من جلوتر می روم و یک کتاب الکترونیکی را که معلوم شد یک فاجعه کامل است ، می پذیرم. کمی بیش از دو سال است که من آخرین کتاب الکترونیکی خود را منتشر کردم … و دوباره ، افتضاح بود و ماند. من این کتاب الکترونیکی را بدون تکمیل مرحله حیاتی تحقیق در بازار ، به بازار منتقل کردم و به این ترتیب درس سختی در مورد موفقیت کسب و کار آموختم: تقاضای بازار ، صاحبان مشاغل هوشمند و کارآفرینان!نقاط درد را از مخاطب هدف بفهمید
هنگام ایجاد ساختاری برای این کتاب الکترونیکی ، شما یک اشتباه بسیار سنگین مرتکب شده اید که باید از آن دوری کنید. صادقانه بگویم ، این دومین باری است که من این کار را انجام داده ام: به جای گوش دادن ، تماشای و درک آنچه بازار می خواهد ، تصمیم گرفتم که می خواهم درباره چه چیزی بنویسم. اشتباه بزرگ! مبنای اساسی موفقیت کسب و کار ، ارائه محصولات یا خدمات مورد نیاز بازار است نه آنچه که فکر می کنم آنها می خواهند. چگونه می توانید به این هدف برسید؟ در اینجا چندین نکته جهت برای جلوگیری از جلوگیری از این خطا وجود دارد و بنابراین هزینه و وقت و…

تاریخ انتشار مطلب : ژوئن 5, 2020

مشاهده مطلب در کانال