برخی تصور می کنند که SEO بخشی از بازاریابی وابسته نیست. این تا حدودی غیرمعمول است.من رو بزن. دلیل اصلی اینکه بسیاری از آژانس های تبلیغاتی و بازاریابی اینترنتی نمی خواهند به سئو توجه کنند این است که آنها SEO را کاملاً درک نمی کنند و درک نمی کنند که چگونه می توانند یک کمپین SEO بسیار مؤثر را پیاده سازی کنند. آنها به جای تصدیق عدم آگاهی خود ، دوست دارند که به روشهای بازاریابی اینترنتی توجه کنند که می گویند خوب درک می کنند.مزایای سئومطالعه فعلی MarketSherpa نشان می دهد که مکانهای ارگانیک برتر 20٪ از زمان کلیک کرده اند و روی 10٪ زمان روی بالاترین رتبه های تبلیغی کلیک می کنند. با این حال ، اگر سایت شما علاوه بر قرار دادن آگهی پولی ، از قرارگیری ارگانیک بالاتری نیز برخوردار باشد ، در 60٪ زمان بر روی لینک های برگشتی به سایت کلیک می شود. این یک مورد منحصر به فرد است: 10 + 20 = 60.درک موتور جستجوی کافی برای موتورهای جستجوگر بازاریاب های وابسته یک اشتباه بزرگ است. داشتن یک وب سایت وابسته مناسب که استفاده از آن آسان باشد می تواند هزینه های تبلیغاتی شما را کاهش دهد.کارفرمای کارآفرین: دوست موتور جستجوگر اینترنت…
تاریخ انتشار مطلب : ژوئن 5, 2020