در این مقاله ، ما نگاهی دقیق تر به چند استراتژی اساسی بازاریابی آنلاین مانند تبلیغات بنر ، ارسال تابلوی پیام / فروم و بازاریابی ایمیل خواهیم داشت تا شرح دهیم که چگونه هر یک از آنها می توانند به سرعت خط را از تبلیغات هوشمند به هرزنامه عبور دهند.این مهم است زیرا در حالی که یک کمپین بازاریابی آنلاین هوشمند و به خوبی طراحی شده می تواند به جذب مشتریان جدید و حفظ وفاداری موجود شما کمک کند ، اسپم ها برعکس آن را انجام می دهند. نه تنها هرزنامه هر دو مشتری جدید و موجود را اخراج می کند بلکه می تواند شما را با این قانون درگیر کند. به عنوان یک کارفرما ، این می تواند برای حاشیه سود بسیار مضر باشد.تبلیغات بنر یک استراتژی بسیار متداول در بازاریابی اینترنتی است. این تبلیغات معمولاً در بالای وب سایتها ظاهر می شوند و معمولاً در صفحات وب سایت قرار دارند. از این نگاه ، آنها تبلیغات بنری را دریافت می کنند و بنرها می توانند در اندازه های مختلف عرضه شوند.صاحبان مشاغل غالباً فضای بازاریابی را در این وب سایتها خریداری می کنند. این تبلیغات بنرها همچنین ممکن است به عنوان بخشی از تبلیغات یا تبلیغات و بازاریابی…
تاریخ انتشار مطلب : ژوئن 6, 2020