طبق اعلام دفتر تبلیغات اینترنتی (IAB) ، کلاهبرداری سالانه 10 میلیارد دلار برای صنعت تبلیغات هزینه می کند.تعداد زیادی از تبلیغات آنلاین پرتلاطم هستند و دلیلی برای زیر سوال بردن صحت این گزارش ها وجود دارد. همانطور که در روزنامه فایننشال تایمز (27 مه 2014) گزارش شده است ، این امر باعث شده است تا غول های تبلیغاتی سیستم های جدیدی را گردآوری کنند تا به تبلیغ کنندگان کمک کند تا این آشفتگی را درک کنند و صنعت را به جلو سوق دهند.برخی از این فناوری های جدید موجود در آنجا شامل Convertro است که هم اکنون زیر مجموعه AOL است و عملکرد کمپین های تبلیغاتی را اندازه گیری می کند ، با تجزیه و تحلیل دامنه کامل آگهی دیجیتال ارائه شده به جای آخرین تبلیغی که شخصی قبل از خرید روی آن کلیک کرده است.ما می دانیم که تبلیغات دیجیتالی کار می کند ، اما تا چه اندازه و تا چه حد ، این سؤال باقی مانده است که بازیکنان بزرگ اکنون به دنبال پاسخگویی هستند تا در دست شخصیت های متورم بازی نشوند که باعث کاهش اثربخشی اندازه گیری تبلیغات تبلیغاتی شود. این چه نگاهی به آینده تبلیغات دیجیتالی خواهد داشت؟فایننشال تایمز با تغییر مدل تبلیغاتی خود برای…
تاریخ انتشار مطلب : ژوئن 7, 2020