این خبری نیست که این روزها ویدیو در حاشیه بازاریابی قرار دارد.از ایجاد فیلم برای وب سایت خود گرفته تا میزبانی جلسات Facebook Live ، این ابزار بازاریابی اگر بخواهد با مخاطبان خود ارتباط مستقیمی برقرار کند و دنبال کننده های وفاداری را ایجاد کند که تمایل بیشتری برای خرید از شما داشته باشند ، از آن چیز خوبی برخوردار است.بازاریابی مبتنی بر فیلم یک روش عالی برای تمایز از پیام های چند گانه ای است که مردم هر روز در صندوق ورودی خود دریافت می کنند ، به این نکته اشاره نمی کند که چقدر می تواند در رسانه های اجتماعی موثر باشد.در این مقاله به استفاده از فیلم در بازاریابی ایمیل پرداخته شده است. بخش های فنی استفاده از فیلم در بازاریابی ایمیل و جنبه خلاقانه برخی از الهامات را بخوانید.من در گذشته چندین بار در مورد استفاده از فیلم صحبت کرده ام ، اما در صورتی که هنوز قانع نشده اید یا به استفاده از فیلم در تلاش برای بازاریابی ایمیل فکر نکرده اید ، وقت آن است که توجه جدی داشته باشید. طبق مطالعه ای که توسط SuperOffice انجام شده است ، جاسازی ویدئو در ایمیل ها میزان بازشدن قفل را 6 درصد افزایش داده است…
تاریخ انتشار مطلب : ژوئن 7, 2020