چهار نقطه بازاریابی محصول ، قیمت ، مکان و تبلیغات است. مهمترین این گروه البته محصول است. این خطا را درک کنید و هیچ چیز دیگری مهم نیست. ما فوراً در مورد “محصول شما” بحث خواهیم کرد.بازاریابی اغلب به اشتباه درک می شود. بیشتر صاحبان مشاغل کوچک آن را فقط راهی برای پخش کلمه می دانند. اما پیچیده تر است. در این مقاله ما در مورد یکی از جنبه های مختلف بازاریابی … 4P صحبت خواهیم کرد.چهار نکته را درک کنید و …محصولی را خواهید داشت که مردم دوست دارند ، دوست دارند و به دوستان خود می گویند …شما سود هر فروش را به حداکثر می رسانید …این باعث می شود محصول شما به راحتی در دسترس افرادی باشد که آن را می خواهند …شما راهی خواهید داشت تا افراد بیشتری را امتحان کنند (در غیر این صورت این اتفاق نخواهد افتاد).محصول – شما باید زمان کافی را برای تولید محصول خود صرف کنید. شما باید خواسته ها و نیازهای بازار خود را بفهمید و آن را نمی خواهید ، سپس آن را در محصول خود بسازید. سپس فراتر بروید ، کاری اضافی انجام دهید تا آنها را خیره کنید زیرا اگر محصول شما نیازهای بازار شما را بهتر…

تاریخ انتشار مطلب : ژوئن 7, 2020

مشاهده مطلب در کانال