هیچ انکاری وجود ندارد که مصرف کنندگان با شرکتهایی که با آنها تجارت می کنند ، رابطه عمیق تری داشته باشند. به همین دلیل کافی نیست که این روزها یک وب سایت لوکس و لوگو داشته باشید تا بتوانید برند خود را تعریف کنید.بنابراین ، ایجاد یک مارک شخصی با دقت بسیار مهم است که در واقع چه کسی هستید و چه کسانی در نظر دارید.اگر این مارک برای مخاطبان شما جذاب نیست و یا اصیل نیست ، می تواند مشتریان را دفع کند. اما روند ایجاد برند می تواند برای برخی ترسناک باشد.بنابراین چگونه می توان از اشتباهات ناخوشایند در برند جلوگیری کرد و نه اینکه به تجارت شما آسیب برساند؟در اینجا بزرگترین اشتباهات برند شخصی برای جلوگیری از این موارد آورده شده است:1. فکر اینکه به یک مارک شخصی احتیاج نداریدخواه قصد ایجاد یک برند را داشته باشید یا نه ، هر تماس و تجربه ای که با مشتریان و مشتریان بالقوه دارید ، برند شما را تشکیل می دهد.به همین دلیل ایجاد ارتباط مثبت با برند بسیار مهم است. اگر وقت خود را برای تعریف نام تجاری خود اختصاص ندهید ، پیام شما می تواند شکننده باشد. این عدم وضوح به تلاشهای بازاریابی شما آسیب می رساند.2.…

تاریخ انتشار مطلب : ژوئن 7, 2020

مشاهده مطلب در کانال