نحوه ایجاد تعامل بهتر برای تجارت خودداستانها قبل از تلویزیون ، اینترنت و رسانه های اجتماعی هستند اما بخش بزرگی از چشم انداز بازاریابی مدرن هستند. رسانه های اجتماعی بخش بزرگی از استراتژی بازاریابی شما است ، یا باید باشد ، بدون در نظر گرفتن نوع مشاغلی که انجام می دهید.داستان گویی در رسانه های اجتماعی می تواند باعث افزایش سطح آگاهی و آگاهی از برند شود و به شما در جذب پیروان جدید کمک کند. با این حال ، سر و صدای زیادی در آنجا وجود دارد.اگر توجه شما را جلب نکند ، پیام شما در دریایی از پیامهای رقیب دیگر از بین می رود.وقتی سعی می کنیم با دنبال کنندگان ، مشتریان و مشتریان بالقوه خود ارتباط برقرار کنیم و با آنها تعامل داشته باشیم ، لازم است به یاد داشته باشیم که ما با مردم در حال گفتگو نیستیم و یا صرفاً ارسال محصولات یا خدمات نیستیم.از این به عنوان فرصتی برای لیست برند خود ، شروع به گفتگو درباره اینکه چه کسی هستید و آنچه ارائه می دهید فکر کنید.در اینجا 3 نکته برای کمک به تلفیق داستان گویی در استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی آورده شده است:نکته شماره 1: انسانی باشیدمردم ابتدا با مردم ارتباط…

تاریخ انتشار مطلب : ژوئن 8, 2020

مشاهده مطلب در کانال