SEPOV مخفف “دیدگاه موتور جستجو” است. معمولاً در چارچوب مباحث مربوط به سئو استفاده می شود. اگر واقعاً می خواهید با اعتماد به نفس به سئو نزدیک شوید ، باید یاد بگیرید که از منظر عنکبوت موتور جستجو به وب سایت خود بنگرید و به انگیزه های آن نگاه کنید (اگر قصد دارید کمی تجسم را ببخشید).خوشبختانه عنکبوت های موتور جستجو در واقع موجوداتی ساده هستند.انگیزه من چیست؟در حقیقت ، یک واقعیت ساده ، محوری و واضح از موتور جستجو وجود دارد که از هر چیز دیگر ناشی می شود: محبوبیت موتور جستجو مستقیماً با کیفیت نتایج آن مرتبط است.این واقعیت را فراموش نکنید. آن را دست کم نگیرید یا به خودتان اجازه دهید تا به عنوان ساده سازی در مورد آن فکر کنید. تعداد زیادی از دوستی و پول دستی برای کسانی که سعی می کنند پیش بینی کنند Google بعدی چه کاری انجام خواهد داد ، وجود دارد. واقعیت ساده این است که همه موتورهای جستجو همیشه انجام می دهند و همیشه انجام می دهند ، یعنی سعی در بهبود کیفیت نتایج خود دارند.گوگل به صدر رسید زیرا نتایج آن بهترین بود. رابط کاربری اصلی (و هنوز هم هست) بسیار ساده بود. نتایج آنها از نتایج دیگران بهتر…

تاریخ انتشار مطلب : ژوئن 8, 2020

مشاهده مطلب در کانال