رسانه های اجتماعی تغییر اساسی در نحوه ارتباط همه ما است. این یک غم و اندوه نیست ، اما هنوز هم بسیاری از هنرمندان و گالری ها از ایده پیوستن به انقلاب در رسانه های اجتماعی می ترسند و حیرت می کنند. در مورد این 5 راه برای مهار قدرت رسانه های اجتماعی و بهبود بازاریابی هنری خود بیاموزید.1. مارک خود را بسازید: یک مارک چیست؟ انجمن بازاریابی آمریکا (AMA) یک برند را به این شرح تعریف می کند: “یک نام ، اصطلاح ، علامت ، نماد ، طرح یا گروهی از آنها در نظر گرفته شده است تا کالاها و خدمات یک فروشنده را به گروه فروشندگان معرفی کرده و آنها را از فروشندگان دیگر متمایز سازد.”
رسانه های اجتماعی سریعترین راه برای ایجاد هویت برند برای شما و آثار هنری شماست.
یک هویت برند قوی شما را از بسته بندی جدا می کند.
نام تجاری قوی ارزشمند است و اعتبار خود را به مشتریان و جمع کننده های احتمالی سکه می بخشد.
با ارسال عکس های هنری ، آموزش ها و پست های اخیر وبلاگ ، از توییتر ، فیس بوک و یوتیوب برای ساخت برند خود استفاده کنید.2. ارتباطات:
تو تنها نیستی! هنرمند بودن یک عمل انفرادی…

تاریخ انتشار مطلب : ژوئن 9, 2020

مشاهده مطلب در کانال