اخیراً ، هزینه های تبلیغاتی به عنوان بخشی از هزینه های کل بازاریابی شما افزایش یافته است. دلیل این امر صحت است. با پشتیبانی از داده های جدید و بهبود یافته و همچنین ابزارها و فناوری های مترقی ، بازاریابان می توانند در تبلیغات خود خاص تر باشند.دقت بیشتر منجر به کمترین ضایعات می شود ، این تبلیغی است که به سمت افرادی که پاسخ نمی دهند ، هدایت می شود. بدون اتلاف زیاد ، می توانید بازده بهتری از سرمایه گذاری جمع آوری کنید و درآمد بیشتری برای صرف هزینه تبلیغات فراهم شود.این افزایش دقت در درجه اول ناشی از رشد بازاریابی دیجیتال است. در چند سال گذشته ، نرخ رشد بیش از 20٪ در سطح جهان بوده است. انتظار می رود این رشد چشمگیر در آینده قابل پیش بینی با سرعت ثابت باقی بماند.دیجیتال به یک روش عملی زندگی برای همه در این سیاره تبدیل شده است. فوران داده ها در تعامل و رویه هایی که به رفتارهای دقیق و با دقت زیاد اختصاص می یابد رخ می دهد. این امر منجر به افزایش چشمگیر علوم داده شده است.علم داده برای بازاریابی بسیار مهم است زیرا به شرکتها کمک می کند تا به مشتریان بالقوه دسترسی پیدا کنند…
تاریخ انتشار مطلب : ژوئن 10, 2020