بسیاری از مبارزات بازاریابی محصول ، مشتریان بالقوه را با تبلیغات جذاب جذب می کنند. قلاب ممکن است به شکل آرم یا تصویر باشد. در حالی که طراحی متن سریع و طراحی تصویری ممکن است باعث شود مشتری به نظر دوم برسد ، همیشه منجر به فروش نمی شود. از چه ابزاری برای بازاریابی آنلاین می توانید برای تبدیل مشتریان بالقوه بیشتر به مشتریان واقعی استفاده کنید؟پاسخ بازاریابی چندرسانه ای است. بازاریابی چندرسانه ای چیست؟ بیایید “چندرسانه ای” را تعریف کنیم. چندرسانه ای رسانه ای است با تبلیغ “صحبت کردن و حرکت”. به عنوان مثال ، چندرسانه ای فقط حاوی متن و / یا تصاویر است. تبلیغات چندرسانه ای حاوی عناصر صوتی و تصویری است. با افزودن مؤلفه های صوتی و تصویری به کمپین بازاریابی خود ، خواهید دید که نرخ تبدیل فروش شما بالا می رود.عناصر بازاریابی چندرسانه ای بصری و بصری دقیقاً چیست؟ عناصر صوتی شامل صدا ، جلوه های صوتی و موسیقی است. به عنوان مثال ، وقتی مشتری بالقوه به صفحه وب شما مراجعه می کند ، اولین چیزی که چشم او را جلب می کند ، گرافیک زیبا و اطلاعات متنی است. در این مرحله ، مشتری شما نیاز به تماس عاطفی با شرکت ،…

تاریخ انتشار مطلب : ژوئن 10, 2020

مشاهده مطلب در کانال