یک کمپین بازاریابی ایمیل مبتنی بر محتوا به عنوان بازاریابی دقیق تجارت شما از طریق ایمیل های پرمحتوا تعریف می شود که در آن ایمیل حاوی محتوا و تبلیغات محصول در ترکیب است. معمولاً کمپین های بازاریابی از طریق ایمیل یکی یا دیگری هستند … آنها یا فقط روی محتوا تمرکز می شوند یا فقط روی فروش یک محصول متمرکز هستند. در حالی که این مدل مدت زمان طولانی کار کرده است ، این یک مدل پایدار نیست که همه را راضی نگه دارد و بسیاری از افراد از لیست ها جدا می شوند. از آنجا که کمپین های بازاریابی ایمیل مبتنی بر محتوا ، هر دو عنصر را گرد هم می آورند ، نسبت به کمپین های سنتی ایمیل دارای مزایای فوق العاده ای هستند.1. کمپین موضوعات یا مباحث را ترویج می کند ، نه افراد – تمرکز این مدل ارائه مطالب ارزشمند در مورد یک موضوع در هر پیام الکترونیکی است و در عین حال پاشیدن توصیه ها در محصولات یا خدماتی که از محتوا پشتیبانی می کنند. موضوع می تواند از مشاوره دوستانه ، کاهش وزن ، مراقبت از سگ ، کسب درآمد آنلاین یا هر موضوعی باشد که روی قایق شما شناور باشد. محصولات تا زمانی…
تاریخ انتشار مطلب : ژوئن 10, 2020