ما برخلاف رایانه ، بسیاری از روزهای روز خود را با تلفن همراه خود ، با ما می گذرانیم. مطالعات متعدد نشان می دهد که این میزان در ارائه دهندگان تلفن همراه در سراسر جهان رشد چشمگیری داشته است. تخمین زده می شود که 2.4 میلیارد نفر در جهان پیام های متنی ارسال و دریافت می کنند. بنابراین شما می توانید یک پایگاه مشتری بزرگتر و متنوع تر را سفارش نمی شود. هر تلفن از طریق پیام کوتاه آنها را پشتیبانی می کند. بازاریاب های آنلاین می فهمند که با هدف بازاریابی پیامکی توانایی هدف قرار دادن مخاطبان زیادی وجود دارد. برای بازاریابان بالقوه اگر محصولی یا خدمات دارید ، یک پیشنهاد مستقیم را به یک کاربر تلفن همراه ارائه می دهید. اگر تجربه ای نداشته باشید ، برای انجام بازاریابی پیامکی خود به شرکت های موجود می روید. پیام کوتاه ، که به معنی سرویس پیام کوتاه است ، به معنای پیام های متنی با حداکثر 160 نویسه است.بازاریابی پیامکی مترادف با پیامک های گروهی است که در آن تعداد زیادی پیامک به سرعت و به راحتی البته با محصول جهت فروش یا تبلیغ ارسال می شود. در بازاریابی پیام کوتاه ، ابتدا باید لیستی از مشتریان بالقوه مورد…

تاریخ انتشار مطلب : ژوئن 12, 2020

مشاهده مطلب در کانال