دو راه اصلی برای تبلیغ آنلاین وجود دارد ، یکی از برنامه های تبلیغاتی پرداخت شده و دیگری استفاده از سیستم عامل های تبلیغاتی رایگان. هدف این است که برای به دست آوردن بازخورد و بازخورد از مشتریان بالقوه علاقه مند ، ترافیک اینترنتی هدفمند برای نمایش ارسال شود.تبلیغات پرداخت شدهتبلیغات پرداخت شده می تواند به اشکال مختلف ارائه شود ، اما رایج ترین آنها عبارتند از: بازاریابی موتور جستجو (SEM) با استفاده از PPC (پرداخت هر کلیک) ، نمایش تبلیغات ، شبکه های خرید و تبلیغات ویدیویی با Google AdWords ، Bing Ads و Yahoo Yahoo Ads ، فقط به عنوان مثال. فقط چند مورد ایده PPC یک ایده ساده است ، تبلیغ کنندگان فقط وقتی کلیک می کنند که تبلیغات پرداخت شده توسط آنها کلیک شود و منجر به صفحات وب یا صفحه های پیشنهادی شود ، از طریق شبکه هزینه می کنند. بسته به صنعت ، بازار طاقچه ، و شبکه های تبلیغاتی ، قیمت PPC می تواند در هر بار کلیک بر روی یک تبلیغ در حال اجرا ، از 50 سنت تا 60.00 دلار یا بیشتر متغیر باشد.در بیمه عمومی ، وام و وام و وام و خدمات حقوقی از بالاترین CPC است. گرانترین شبکه…
تاریخ انتشار مطلب : ژوئن 12, 2020