اگر به یک دهه گذشته یا بیشتر نگاه کنیم ، یک روند به وضوح پدیدار خواهد شد. رفتار مصرف کننده از آنالوگ به دیجیتال تغییر کرده است. امروزه اطلاعات و داده های مصرف کننده از طریق اینترنت و پیگیری وضعیت های تجاری نیاز به هدف قرار دادن قدم ها دارد. این همان چیزی است که بازاریابی دیجیتال متولد شد. این تنها راه معتبر برای رسیدن به مخاطب هدف است.این سؤالاتی را ایجاد می کند که چرا و چگونه خدمات مدیریت آنلاین شهرت ، SEO ، SEM و غیره ضروری شده است. همانطور که یکی از تحلیلگران اشاره کرد ، شش بینش وجود دارد که ارزش سیاست های دیجیتال را تعیین می کند.
از نظر اقتصادی مؤثر است
در مقایسه با شیوه های تبلیغاتی سنتی ، شیوه های دیجیتالی جیب ها را بی ضرر می گذارد. در حالی که برای شرکت های کوچک این مزیت ممکن است سنگین و سنگینی روی شرکت های کوچک نباشد ، آنها از آسمان نجات می یابند. برای مبتدیان و افراد مشاغل محلی ، رفتن به منطقه سبز یک رویا بزرگ است و منابع آنها محدود است.در چنین مواردی ، استفاده از اینترنت برای دستیابی به یک پایگاه مشتری بالقوه عظیم می تواند نجات بخش زندگی…
تاریخ انتشار مطلب : ژوئن 13, 2020