در عصر اینترنت ما جلب توجه کسی سخت است ، خصوصاً اگر شرکتی باشید. چطوری این کار را انجام میدهی؟ این ساده است: یک آژانس دیجیتالی را استخدام کنید تا داستان بگوید یا خودتان آنها را انجام دهید. من درمورد نوشتن یک تبلیغ یا فیلم خوب برای صفحه اصلی خود صحبت نمی کنم. من در مورد ایجاد یک هویت کامل برای مارک شما صحبت می کنم که به شما کمک می کند خودتان را در بازار شناسایی کنید.بگذارید از یک مثال استفاده کنم تفاوت اپل و AT&T چیست؟ یکی از آنها خود را به عنوان یک مبتکر راه اندازی کرد و دیگری وقت یا هزینه ای را صرف بازاریابی نکرد و او فقط به یک شرکت بزرگ پایان داد. در اواسط دهه 1980 هنگامی که اپل در بازار ظاهر شد ، آنها خود را به عنوان شرکتی معرفی کردند که به جنگ آینده آروولیان برای برادر بزرگ و قشر شوروی کمک کند. به نظر می رسد آنها اپل را خریداری کرده اند و شما رایگان خواهید بود. آنها با مینی رایانه های خود قول زندگی می دادند و آن تصویر و الگوی در طول دردسرهایشان در دهه 1990 با آنها می ماند و وقتی که با اختراع محصولات جدیدی که…

تاریخ انتشار مطلب : ژوئن 13, 2020

مشاهده مطلب در کانال