بازاریابی دیجیتال و ارتقاء محصولات یا مارک های موجود در یک یا چند شکل رسانه الکترونیکی با بازاریابی سنتی فرق می کند زیرا از کانالها و روشهایی استفاده می کند که یک سازمان را قادر می سازد تا فعالیتهای بازاریابی را تجزیه و تحلیل کند و درک کند که چه چیزی کار می کند و چه چیزی مناسب نیست – معمولاً در واقع زمان.تبلیغ کنندگان رایانه مواردی از قبیل آنچه مشاهده می شود را بررسی می کنند ، چند بار و تا چه حد با دگرگونی ها سروکار دارند ، چه محتوایی کار می کند و کار نمی کند و غیره. اگرچه شاید اینترنت ایستگاهی باشد که از نزدیک با تبلیغات پیشرفته ارتباط دارد ، اما سایرین شامل اطلاع رسانی از راه دور ، پیام های متنی مختلف ، برنامه های تلفن همراه ، پادکست ها ، آگهی ها ، تلویزیون های رایانه ای و کانال های رادیویی و غیره هستند.در حقیقت ، افراد دو برابر بیشتر از 12 سال پیش در اینترنت سرمایه گذاری می کنند. و با توجه به اینکه زیاد می گوییم ، روش واقعی خرید و خرید برای افراد تغییر کرده است ، به این معنی که Offline Promotion مانند گذشته قانع کننده نیست.تبلیغات با ارتباط…
تاریخ انتشار مطلب : ژوئن 13, 2020