ما در حال رسیدن به سال 2018 هستیم. اما من مطمئن هستم که صحبت در مورد بزرگترین روند بازاریابی دیجیتال در سال آینده خیلی دیر نیست. در جایی بین یک برنامه تجاری خوب برای سه ماهه اول سال 2019 و تدوین استراتژی های بازاریابی دیجیتال ، خوب است بدانید که بازار در سال 2019 چگونه شکل خواهد گرفت.در اینجا برخی از روندهایی که حاکم بر بازاریابی دیجیتال در سراسر جهان است ، آورده شده است.بازاریابی ویدیوییبازاریابی ویدیویی سال آینده یکی از مؤثرترین فناوریهای بازاریابی دیجیتال خواهد بود. براساس گزارشی ، 80٪ از محتوای آنلاین به بازنمایی بصری تبدیل می شود. این یک مرور کلی از محصولات و خدمات را با لمس سرگرم کننده و طنز ارائه می دهد.از آنجا که تلفن های هوشمند و سیستم عامل های رسانه های اجتماعی دارای مجوز هستند ، فیلم به عنوان یکی از بهترین روش های بازاریابی برای محصول ترجیح داده می شود. یک کلیپ ویدئویی کوتاه نه تنها یک پیام را به طور مؤثر منتقل می کند ، بلکه می تواند یک فضای احساسی را به کمپین شما ببخشد.AI – آینده ماشین هاطبق گزارشی از ادوبی ، دستگاه ها به زودی برای تصمیم گیری استراتژیک بازاریابی بسیار مهم می شوند. مسحور کننده نیست؟…

تاریخ انتشار مطلب : ژوئن 14, 2020

مشاهده مطلب در کانال