رسانه دیجیتال به یک کانال مستقیم بین برند و مشتریان آن تبدیل شده است. با توجه به اینکه هر چه بیشتر مردم وقت بیشتری را روی سیستم عامل های دیجیتالی مختلف می گذرانند ، مارک ها از طریق این کانال ها در حال برقراری ارتباط هستند تا بتوانند خود را به بازار عرضه کنند و در عین حال تماس شخصی با مخاطب برقرار کنند. کانال های دیجیتالی از نظر دسترسی ، هدف گذاری ، اندازه گیری ، مقرون به صرفه بودن و موارد دیگر از مزیت کانالها و روشهای سنتی برخوردار هستند. برندهایی که اکنون در این فرصت متوجه پتانسیل فوق العاده ای هستند ، با اختصاص بودجه بیشتر ، تلاش برای کانال های جدید و غیره ، آنها را کشف می کنند و این به نوبه خود باعث افزایش تقاضا برای متخصصان آموزش دیده برای انجام این کارها می شود. یک بخش عمودی کاملاً جدید و مجموعه جدیدی از مشاغل به دلیل همین روند ایجاد شده است ، به عنوان مثال ، بازاریاب دیجیتال ، تحلیلگر ، استراتژیست ، بازاریاب رسانه های اجتماعی ، تحلیلگر سئو و موارد دیگر. اگرچه این بخش به تعداد زیادی از افراد متخصص و مجرب نیاز دارد ، اما واقعیت این است که عرضه…

تاریخ انتشار مطلب : ژوئن 14, 2020

مشاهده مطلب در کانال